Katliam anıtına da saldırdılar!

Sokağa salınan gerici güruhlar 10 Ekim'de IŞİD katliamında ölümsüzleşenlerin anıtını da tahrip ettiler

GÜNCEL
Pazar, 17 Temmuz 2016 (9 yıl 11 ay önce)

Ankara’da 10 Ekim’de devlet destekli IŞİD saldırısında yaşamını yitirenler için yapılan anıt da dün Erdoğan ve avanelerinin sokağa çağırdığı güruh tarafından saldırıya uğradı. Anıt tahrip edildi, katliamda ölümsüzleşenlerin isim ve resimlerinin olduğu dövizler parçalandı. 



 



Askeri darbe girişimi sonrası sokağa çağırılan IŞİD’giller, İBDA-C, MHP gibi gerici-faşist güruhlar, birçok semtte özellikle Aleviler’in yoğun yaşadığı bölgelerde taciz yürüyüşleri yapıyor, Suriyelilerin işyerlerini yakıyor, içki içtikleri ve açık giyindikleri bahanesiyle insanlara saldırıyorlar. Bu saldırı ve tacizlerin yanısıra böylesi bir anıta dönük saldırganlığın da özel bir anlamı olduğu açık.



 





 



Tablo, karşımızdaki örgütlü gericiliğin olası bir gerici iç savaş koşullarında neler yapabileceğinin olduğu kadar, neleri ve kimleri hedef alacaklarını da açıkça gösteriyor.



 



Devletin açıklamalarıyla ve camilerden yapılan selalarla sürekli sokağa çağırılan bu güruh, darbenin bastırılmış ve iktidarın hala ellerinde olmasının verdiği zafer sarhoşluğuyla gözü dönmüş bir biçimde yeni katliamları örgütlemeye, halka saldırarak gözdağı vermeye çalışıyor.



 



Yapılması gereken bu gözü dönmüş faşist-gerici yığınlara karşı kendi öz savunmamızı sağlayacak örgütlenmeleri bir an önce devreye sokmak olmalıdır.