Zorunlu 'demokrasi nöbeti'

iBB, çalışan personeline 'demokrasi nöbeti'ne katılmaları için gönderdiği mesajda, katılımın zorunlu olduğunu bildirdi

GÜNCEL
Pazartesi, 18 Temmuz 2016 (9 yıl 11 ay önce)

Darbe girişimini engelleyen AKP, “Sokakları terketmeyin, demokrasiye sahip çıkın” çağrısıyla gerici faşist güruhları sokaklara dökerek bir yandan taban hareketi oluşturmayı hedeflerken bir yandan da bu güruhları ilerici semt ve mahallelere saldırtarak başta Aleviler ve Kürtler olmak üzere en geniş muhalif bir kesime gözdağı vermeyi amaçlıyor. 



 



Camilerden yapılan anons ve GSM operatörlerinden gönderdiği mesajlarla da yetinmeyen AKP, İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) çalışanlarına gönderdiği mesajlarla “demokrasi nöbeti”ne katılmayı da zorunlu kılıyor.



 



Metro İstanbul AŞ Genel Müdür Kasım Kutlu tarafından dün akşam gönderilen mesajda, tüm çalışanlara İBB binası önünde saat 21.00'da gerçekleştirilecek “demokrasi nöbeti”ne katılım çağrısı yapıldı.



 



Öte yandan İBB'nin çağrı merkezini arayan yurttaşlara bekleme süresince, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı seçimleri sırasında kullandığı seçim şarkısı dinletiliyor. Ayrıca mesajda dikkat çeken diğer önemli bir nokta ise, katılımın tüm çalışanlar için zorunlu olduğu ve bina önünde yoklama yapılacağının yazılmasıydı.