İÜ'de polis saldırısı

İstanbul Üniversitesi'nde yarınki eyleme çağrı yapan öğrencilere polis saldırdı

GENÇLİK
Çarşamba, 7 Aralık 2016 (9 yıl 6 ay önce)

Dün sivil faşistlerin devrimci-demokrat öğrencilere dönük saldırı gerçekleştirdiği İstanbul Üniversitesi Beyazıt Kampüsü’nde bugün de polis, ÖGB saldırısı gerçekleşti, çok sayıda öğrenci gözaltına alındı.



 



OHAL'e, KHK'lere, rektörlere karşı üniversiteler bizimdir" diyerek yarın (8 Aralık) saat 13:00’te Beyazıt ana kapı önünde yapılacak basın açıklamasına katılım çağrısı yapan öğrenciler, üniversiteyi adeta işgal eden polisin saldırısına uğradılar.  Edebiyat Fakültesi’ndeki Havuzlu Bahçe’de toplanan öğrencilere saldıran polis, çok sayıda öğrenciyi döverek gözaltına aldı.



 



OHAL KHK’larına, bu KHK’larla yapılan işten atmalara, rektör atamasıyla ilgili düzenlemeye karşı yarın yapılacak basın açıklaması Eğitim-Sen ve Üniversite Elemanları Derneği’yle birlikte örgütleniyor.