Vincin tepesinde eylem

Avrupa Konutları şantiyesinde çalışan 20 işçi ödenmeyen ücretleri için eylemde

İŞÇİ SINIFI
Cuma, 28 Nisan 2017 (9 yıl 1 ay önce)

Avrupa Konutları şantiyesinde çalışan işçiler, biriken ücretlerinin ödememesi üzerine vincin tepesine çıkarak eylem başlattı.

 



İstanbul'un Başakşehir ilçesine bağlı Bahçekent’te bulunan Avrupa Konutları şantiyesinde çalışan yaklaşık 20 inşaat işçisi, 4 aylık ücretlerini alamadıkları için inşaatın en üst katına çıkarak eylem yaptı. 4 işçi vincin tepesine çıkarken, binanın üst katına çıkan işçiler ise tahtalara ve demirlere vurarak ses çıkarma eylemi yaptı.

 



Polis, şantiyeye kimseyi yaklaştırmazken işçiler, talepleri karşılanıncaya kadar eylemlerine devam edeceklerini belirtti.