1 Mayıs’ta İnşaat-İş saflarında, Taksim’e!..

İnşaat-İş Taksim için çağrı yaptı

İŞÇİ SINIFI
Cumartesi, 29 Nisan 2017 (9 yıl 1 ay önce)

İnşaat İşçileri Sendikası olarak İstanbul’daki tüm şantiyelerde ter akıtan, her türlü güvencesizliği, çalışırken ölmeyi, kölece çalışma koşullarını iliklerinde hisseden tüm işçi arkadaşlarımızı 1 Mayıs’ta 1 Mayıs Meydanı olan Taksim’e yürümeye çağırıyoruz.



 



Devasa binalar dikenler, o binalarda mala sallayanlar, mermer dizenler, duvar örenler, kablo çekenler, boru döşeyenler, harç karıp taşıyanlar, taleplerimiz, özlemlerimiz ve beklentilerimizi haykırmak için 1 Mayıs’ta İnşaat-İş saflarında, Taksim’e!..



 



Saat 11:00’de Zincirlikuyu Metrobüs’te buluşarak, yönümüzü Taksim’e çeviriyoruz.



 



Yer: Zincirlikuyu Metrobüs



Saat: 11:00