ABD'de polis eylemcilere saldırdı

ABD'nin Phoenix kentinde Trump’ı protesto eden antifaşistlere polis saldırdı

DÜNYA
Çarşamba, 23 Ağustos 2017 (8 yıl 10 ay önce)

YAŞANACAK DÜNYA



 



ABD Başkanı Donald Trump’ın  Phoenix kentinde yapacağı konuşma öncesinde, antifaşistlerin gerçekleştirdiği protesto eylemine polis saldırdı.



 



Trump’ın yapacağı konuşma öncesinde kent genelinde protesto gösterisi yapan binlerce kişi polisle çatıştı. Polis eylemcilere  biber gazıyla saldırdı ve on kişi gözaltına alındı.



 



Geçtiğimiz hafta Charlottesville’deki ırkıçı saldırılar sonrası yaptığı açıklamalar nedeniyle protesto edilen Trump, Meksika sınırında “O duvarı inşa edeceğiz” pervasız ifadesinde somutlanan göçmen düşmanlığıyla tepki çekiyor.