Doktorlar grev yaptı

Cezayir'de 12 bin doktor grev yaptı

DÜNYA
Perşembe, 11 Ocak 2018 (8 yıl 5 ay önce)

YAŞANACAK DÜNYA



 



Cezayir’de son haftalarda doktorlar çalışma koşullarını protesto etmek için grev ve yürüyüşler yapıyorlar.



 



İki hafta önce ülke genelinde greve çıkan doktorların geçtiğimiz hafta yaptıkları kitlesel oturma eylemine polis saldırmış, 40’ın üzerinde doktor yaralanmıştı.



 



Önceki gün (Salı) ise hem meslektaşlarına yapılan saldırıyı protesto etmek için hem de “zorunlu hizmet” adı altında uzak yerlerde kötü koşullarda çalışmaya karşı yeni mezun doktorlar kitlesel bir yürüyüş gerçekleştirdiler.



 



Ülkenin ikinci büyük şehri olan Oran’daki yürüyüşe 12 binin üzerinde intern (yeni mezun) doktor katıldı.